
Βάλε σε μια ταινία την Christina Aguilera στην πρώτη της κινηματογραφική εμφάνιση για να κόψει εισιτήρια. Ζήτα από τη μαθουσάλα πλην τίμια Cher να κάνει comeback και να τραγουδήσει για πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια, αλλά και να βρει ευκαιρία να περάσει μια βόλτα για αμπαλάρισμα από τον πλαστικό της. Χώσε σε έναν δεύτερο, καρατερίστα ρόλο τον πάντα εκπληκτικό Stanley Tucci και στο σενάριο την βραβευμένη με Όσκαρ Diablo Cody. Μπλέξε με τα αδέρφια Antin (Steve και Robin) που παίζουν το musical και το burlesque στα δάχτυλα των ποδιών τους (βλέπε Pussycat Dolls χωρίς τη Nicole) και κάνε και μια guest list συνθετών και παραγωγών τύπου Sia, Linda Perry και Diane Warren για να γράψουν τη μουσική της παραγωγής. Ε, δεν θέλει και πολύ ακόμα για να γίνει η πιο διαφημισμένη ταινία για το 2010 μετά τον Harry Potter. Στο θέμα μας όμως…
Το soundtrack του “Burlesque” κυκλοφορεί επίσημα 22 Νοεμβρίου και περιλαμβάνει 10 κομμάτια. Αν εξαιρέσεις λοιπόν τις διασκευές που κάνει η Aguilera σε κομμάτια της Etta James, την μπαλάντα των Diane Warren/Cher (“You Haven't Seen the Last of Me”), τη διασκευή επίσης του “The beautiful people” (καλά διαβάζετε, του πολυαγαπημένου Marilyn) και το δια χειρός Sia καταπληκτικό “Bound to you”, μας μένουν συνολικά πέντε συνθέσεις για να αναδείξουν την burlesque αισθητική. Αυτό με μια πρώτη ματιά είναι λίγο ανέντιμο, αλλά από την άλλη πρόκειται για μια σύγχρονη παραγωγή και ένα storyboard που έχει αναφορές στην ευρωπαϊκή κουλτούρα, χωρίς όμως να τη μιμείται. Άρα οι παρεκκλίσεις δεν είναι άκυρες.
Η προσέγγιση στην παραγωγή είναι κάτι παραπάνω από έξυπνη. Ο λόγος; Μα δεν πρόκειται για κάτι παραπάνω από έναν ποπ δίσκο με μερικά χάλκινα πνευστά και λίγη παραπάνω τσαχπινιά τύπου “Back to basics”. Δεν προσπαθεί να το παίξει Chicago ή Cabaret ή Color Purple (αναφέρομαι στα θεατρικά) και σε καμία περίπτωση δεν αρνείται την ποπ κουλτούρα των συντελεστών της, αλλά και του target group του φιλμ. Αυτό, σε αντίθεση με την πρώτη εντύπωση, είναι κάτι παραπάνω από έντιμο.
Δεν στέκομαι στην επανεκτέλεση του “Something's Got a Hold on Me” της Etta – όλοι ξέρουν πως η Christina μπορεί να τραγουδήσει soul. Το πρώτο single “Express” θα λάβει σίγουρα τα αναμενόμενα airplay και με ένα έξυπνο video θα μπορέσει να αποκαταστήσει την σχετική αποτυχία του “Bionic” και να επαναφέρει την ερμηνεύτρια στις απονομές βραβείων και πλατινένιων δίσκων. Οι μπαλάντες του δίσκου θα γεμίσουν τις drama σκηνές της ταινίας, ενώ το “But I Am a Good Girl” φανερώνει την πιο κοριτσίστικη πλευρά της Christina, η οποία δεν θα πρέπει να θάβεται συνέχεια κάτω από το γρέζι και τους λαρυγγισμούς, μιας και της πάει. Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση ή όπως αλλιώς θες να το πεις δεν ανήκει σε καμία περίπτωση στην ‘dirrty’ ποπ σταρ. Όταν έρχεται η στιγμή για το αριστουργηματικό tango “Welcome to Burlesque”, η Cher μεταμορφώνεται σε cabaret diva του Βερολίνου και το δράμα ρέει από το στόμα της σαν μια άλλη Sally Bowles, που προσπαθεί αμετανόητα να δικαιώσει τον κόσμο, μέσα στον οποίο μεγάλωσε και ζει. Μπορεί να αυτό να μην είναι το highlight της burlesque αισθητικής, είναι σίγουρα όμως το highlight του soundtrack.
Η ταινία βγαίνει στις αίθουσες στις 24 Νοεμβρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου