Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Beyonce – 4


Ξεκινάω με το προφανές: Ήταν βιαστική η κυκλοφορία του “4” ή μου φάνηκε μόνο εμένα; Επίσης, ήταν επιεικώς μούφα το πρώτο single που διάλεξαν να οπτικοποιήσουν αυτή και η ομάδα της ή ακόμα οράματα βλέπω; Επιπλέον, η Beyonce συνηθίζει να πηγαίνει την pop και την contemporary r’n’b ένα βήμα μπροστά. Γιατί αυτή τη φορά ακούγεται 10 χρόνια πίσω; Και για να καταλήξω κάπου με αυτή την εισαγωγή, ο Babyface και η Diane Warren έχουν γράψει ιστορικές μελωδίες στα 90’s. Ποιος ο λόγος όμως να υπάρχουν ενεργά και σε ένα album της Beyonce μέσα στο 2011, που η μουσική εξουσιάζεται από indie μπάντες, hip-hop καινοτομίες, ηλεκτρονικά crossovers και multimedia projects από τη Bjork;

Ξεκινάω με το πόρισμα, γιατί όσο το ακούω, τόσο βαριέμαι: Ο δίσκος δεν είναι καλός. Δεν είναι (πολύ) αδιάφορος, δεν είναι κακοδουλεμένος, δεν στερείται μελωδίας και ερμηνειών (αντιθέτως, η φωνή της είναι στα καλύτερά της θεωρώ), αλλά είναι σαν να ακούω Brandy και 702 από τα 90’s. Ποιες είναι οι 702; Ακριβώς, δεν υπάρχει λόγος να τις ξέρεις, εκεί θέλω να καταλήξω (εκτός από το αριστουργηματικό “Where my girls at?”). Κι αυτό δεν είναι ‘φυσιολογικό’. Γιατί ακόμα και το “B’Day”, που για μένα ήταν λίγο αμφιλεγόμενο ως προς τη συνέπειά του, αποδείχτηκε σημαντικός δίσκος και προετοίμασε σωστά το έδαφος για το “Single ladies” και τη στροφή της σε λιγότερο r’n’b φόρμες. Αντιθέτως, εδώ επιστρέφει σε κάτι που ακόμα και οι Destiny’s Child θα ντρέπονταν να τραγουδήσουν.

Την κατάσταση σώζει η εισαγωγική τριάδα των “1+1”, “I care” και “I miss you”, ενώ κάπου σκάει μύτη και το “Countdown” (που samplάρει και Boyz II Men και πολύ το χάρηκα αυτό) και κάτι κάνει με τη σειρά του. Θα μπορούσα να ισχυριστώ πως το “4” θα μπορούσε να είναι εμπορικά ό,τι και το “Bionic” για την Christina κι ό,τι το “Blackout” για την Britney. Με τη διαφορά πως αυτές οι δύο ήταν καλές δουλειές, οπότε το οξύμωρο μπορεί να οδηγήσει σε εμπορικό θρίαμβο μετά την κυκλοφορία του δεύτερου single. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, όλα να τα περιμένεις. Ακόμα και special edition με συμμετοχές από Pitbull, Justin Bieber και Ke-dollar-Ha (η κατά το “Glee” Ke$ha). Βαρέθηκα ήδη…

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Poordream - Live // European Music Day 2011@CityUnity


Ήρθε η ώρα για ένα Poordream Live.
Στις 23/06 στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής μέρας μουσικής στο City Unity,
Θησέως 15-17 στο Σύνταγμα και μετά τις 19:00 το απόγευμα. " Είσοδος Ελεύθερη "

John Valasis aka Poordream, is a professional sound designer and a very talented young musician from Greece. Although he has been working as a producer and a mixing engineer for other artists for quite a few years while also composing his own music...

Μουσική, βίντεο, λόγος και χορός συνθέτουν το πάζλ των live εμφανίσεων του Poordream:


Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

"Web Therapy" by Lisa Kudrow

Αν οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν να υπερηφανεύονται για 5-10 πραγματα, ένα απο αυτα είναι σιγουρα η τηλεόραση. Ταυτόχρονα μπορουν και να ντρέπονται, όμως αυτο είναι μια αλλη ιστορία.

Αν οι άνθρωποι που κάνουν τηλεόραση μπορουν να υπερηφανευονται για 5-10 πραγματα, ενα απο αυτα είναι σιγουρα η προσαρμοστικότητα. Ταυτοχρονα οφείλουν και να ντρέπονται για χιλιάδες άλλα, όμως αυτο ειναι επίσης μια άλλη ιστορια.

Στη λογική του "Adapt or Die", υπάκουσαν και οι δημιουργοί των web series. Προιόντων φθήνων, εύκολης διανομής, απο ανεξάρτητους παραγωγους αρχικα, οι οποιοι εκμεταλευόμενοι τις ολοένα αυξανόμενες ταχυτητες του διαδικτύου και την βελτίωση του streaming, επικοινώνησαν απευθείας με το ευρύ κοινο. Ότι δηλάδη συμβαίνει με την μουσίκη ήδη, εδώ και καιρο, σε μεγαλύτερο βαθμο.

Το 2008, εμφανιζέται, ως μέρος αυτής της τάσης, το "Web Therapy". Ιντερνετική σειρα 5λεπτων επεισοδίων με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη όλων, Lisa Kudrow. Βασικός χαρακτηρας η Fiona Wallice(Kudrow), μια ψυχοθεραπεύτρια που πιστεύει πως οι συνεδρίες των 40,50,60 λεπτών οδήγουν τους "ασθενείς" σε ακατάσχετη παπαρολογία. Επινοεί λοιπον το web therapy, δηλαδή σφηνακια ψυχανάλυσης που γίνεται μεσω του iChat της Apple. Το αποτέλεσμα που παίρνουμε εμεις ειναι ουσιαστικά τα αποθηκευμένα βίντεο απο αυτές τις συνεδρείες, σαφώς καλογυαλισμένα.

Τι ιδιαίτερο έχει αυτο ακριβώς;

Πρωτον την νέα περσόνα της Kudrow, που ειναι για άλλη μια φορα ξεκαρδιστική. Δεύτερον την απουσία σεναρίου, μιας και πέρα απο το υποτυπώδες story line, όλα βασιζονται στον αυτοσχεδιασμο. Τρίτον τα guest, που απλώνοται απο την Μόνικα (C.Cox) εως την Meryl Streep!!!

Με αφορμή την μεταφορά του "Web Therapy" στην συμβατική τηλεόραση, σας προτείνουμε να δείτε και σαφώς να κολλήσετε, με τους 3 κύκλους επεισοδίων, στο youtube και το L STUDIO. Δεν θα σας φάει πολυ χρόνο, αλλά θα σας δώσει πολύ γέλιο. Παρόλα αυτα έχετε καιρό, εως τις 19 Ιουλιου οπότε και θα κάνει την πρεμιέρα της η "τηλεοπτική" μεταφορά στο SHOWTIME.
Αν σας αρέσει το χιούμορ του αμέρικάνικου ανεξάρτητου δηλαδή σα να λεμε -που τα έχουμε ξαναπει- του Γούντι Άλεν. "Πνευματώδες", που θα λεγε και μια ψυχη...


Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

"ISAM" Amon Tobin

Γιατί να σε απασχολήσω με τον Άμονα τον Τόμπιν;
Θα αναρωτιέσαι και θα 'χεις και τα δίκια σου, γιατι να απασχοληθείς με το θέμα του πειραματισμού στην ηλεκτρονική μουσική;
Η απάντηση είναι να μην ασχοληθεις!
Δικό μου κόλλημα είναι ο βραζιλιάνος θρύλος, και πιστοί ακόλουθοι δηλώνουμε.

Αυτο συμβαίνει γιατι οι παλιες αγάπες δεν ξεχνιούνται εύκολα, και εμεις γνωρίσαμε αυτη την "αγάπη" μεσα στον ενθουσιασμό μας για την drum 'n bass. Ερωτευθήκαμε σφοδρα, όπως και με οτιδήποτε αλλο εμπεριείχε την έννοια ή έστω την υπόνοια "break".
Μετα βέβαια ο Amon ξεφυγε απο οποιοδήποτε ορισμό και έφτασε στο σημερα, οπου το μονο που σου μενει ειναι ο χαρακτηρισμός experimental, που σαφώς και τοποθετείται σαν έμβλημα, στα νοήματα που δεν μπορουμε εμείς οι απλοι θνητοι, να εντοπίσουμε εύκολα.
Καλα, μην φανταστεις οτι ειναι και η Λόρι Άντερσον...

Το καλό είναι πως ο τύπος εφτιαξε μια 50λεπτη μίξη των 12 tracks και στην παραδίδω να βγάλεις άκρη.
'ISAM' - Full album with track-by-track commentary from Amon Tobin by Amon Tobin
Αν σου αρέσει κανένας "music designer" και θές να το παίξεις μούρη.

Αντί απολογισμού…

Η αλήθεια είναι πως ασχοληθήκαμε με την μουσική έως και αποκλειστικά την χρονιά που πέρασε. Το πιθανότερο είναι να κάνουμε το ίδιο και την επόμενη με την περισσή πάντα, ασυνέπεια που μας διακρίνει. Δηλαδή όποτε μας κάτσει κάτι υπέροχο η απαίσιο –την ίδια ένταση συναισθημάτων προκαλούν άλλωστε. Έχουμε αφήσει ολίγον στην άκρη τα υπόλοιπα. Αν δεις την αρχή του μπλογκ, αφορούσε και φιλμς και εκθέσεις και φεστιβάλ. Αλλά ακόμα και ένα απλό μπλογκ θέλει την αφοσίωση και τον χρόνο του…την φροντίδα του εν τέλει.

Εύχομαι απλά αυτό τον χρόνο να είναι όλα πιο ήρεμα και εμείς να κάνουμε αυτό που αγαπάμε συχνότερα και εντιμότερα.

attention...

Oι ιδιοκτήτες/διαχειριστές του blog (pharmartistic, Nikolas) δεν φέρουν ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε εκ των εξωτερικών συνδέσεων (links) που εμφανίζονται σε οποιοδήποτε μέρος του blog.

Επιπλέον ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής του παρόντος blog δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχόλιων (comments) που αναρτούν οι επισκέπτες του blog (είτε ανώνυμα είτε ψευδώνυμα είτε επώνυμα) στα posts (αναρτήσεις) του blog. Παρ' όλα αυτά, ο ιδιοκτήτης / διαχειριστής του παρόντος blog διατηρεί πάντα το δικαίωμα να διαγράψει κατά την δική του κρίση και χωρίς προειδοποίηση ή/και αιτιολόγηση ή άλλου είδους πρότερη ή ύστερη ενημέρωση οποιοδήποτε σχόλιο επισκέπτη οποιαδήποτε στιγμή.

Όλες οι ηχογραφήσεις σε μορφή αρχείων ήχου mp3 ή άλλων format που εμφανίζονται κατά καιρούς για download στο παρόν blog προσφέρονται για περιορισμένο διάστημα και αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς / πληροφοριακούς σκοπούς.

Τα πνευματικά δικαιώματα αυτών των ηχογραφήσεων ανήκουν σε κάθε περίπτωση στους εκάστοτε καλλιτέχνες ή/και τις αντιστοιχες εταιρείες ή/και τους αντιπροσώπους αυτών.

Εαν είστε κάτοχος ή αντιπρόσωπος του κατόχου των πνευματικών δικαιώματων κάποιας εκ των ηχογραφήσεων και επιθυμείτε την απομάκρυνση της από το blog ειδοποιήστε μας και θα αφαιρεθεί άμεσα.

All mp3 files are hosted here for a limited amount of time and only for informational purposes. Please support the artists & bands, especially those on independent labels. If you own the rights of any recording appearing on this blog and want it removed, please let us know via e-mail and we will remove it immediately.